Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej wh40k - nowa edycja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Gry Bitewne / WARHAMMER40
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babyl0n




Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:33, 29 Wrz 2008    Temat postu: Turniej wh40k - nowa edycja

Naiilo napisał:
Rozmawialiśmy z Piotrasem i wspólnie doszliśmy do wniosku że turniej przeprowadzimy od nowa, powody są następujące:

Chcemy poczekać na nowe pełnowymiarowe stoły które zmienią oblicze grania w wh40k.
Chcemy dokładnie sprecyzować listę scenariuszy aby nie było już więcej żadnych problemów z punktacją itd.
Chcemy zmienić lekko zasady tworzenia rozpiski.

A więc tak oto lista scenariuszy z których przegrany po combat patrolu może wybierać:

6. JUNGLE FIGHT
Rozstawienie: Spearhead
Zasady specjalne: Infiltracja, Rezerwy, Zaminowany teren, Minimalizacja Strat, VP, 5/6/7 tur.
Zaminowany teren: Po wybraniu strefy rozstawienia, każdy z graczy powinien zapisać na kartce teren w neutralnej ćwiartce, który zaminował. Kiedy jakikolwiek oddział wejdzie do tego obszaru, musi wykonać test niebezpiecznego terenu. (Jeśli wcześniej zdawał go z jakiegoś powodu – np. jest to Jump Infantry; to musi wykonać powtórny test)
Minimalizacja strat: Armie dysponują niewielkimi siłami i liczy się każdy człowiek. Pod koniec gry, do VP należy doliczyć punkty za własne, oddziały, które nie zostały społowione.
Ćwiartki: 450 za każdą neutralną i 950 za wrogą. Ćwiartki zajmują oddziały typu troops, nie będące pojazdami, ani swarmami, znajdujące się na danej ćwiartce, a jakiekolwiek jednostki wroga uniemożliwiają ich zajęcie. Jedna jednostka może zajmować tylko jedną ćwiartkę.

7. Bitwa pozycyjna (take and hold inaczej)
CELE MISJI:
- dwa elementy terenu w każdej strefie rozstawienia (w sumie 4) po 400 VP każdy
- normalne VP za zabite jednostki przeciwnika
ROZSTAWIENIE:
- deployment wzdłuż krawędzi stołów - 12 cali bez spychania
ZASADY SPECJALNE:
- Deep Strike;,
- Night Fighting w pierwszej turze bitwy,
- Random Game Length;
- Rezerwy;

8. Rozpoznanie bojem
CELE MISJI:
- 400VP za każdy Scoring Unit w strefie rozstawienia przeciwnika.
- normalne VP za zabite oddziały przeciwnika
ROZSTAWIENIE:
- ćwiartki, 6 cali od środka, 18 cali od przeciwnika;
ZASADY SPECJALNE:
- Rezerwy;

9. Anihilacja siły żywej przeciwnika

CELE MISJI:
- Kill pointy. Każdy oddział wart jest KP itd. Różnica w KP pokazuje nam
wynik:
1) taka sama ilość Kill Pointow - 10:10
2) 1 Kill Point przewagi - 12:8
3) 2 KP przewagi - 14:6
4) 3 KP przewagi - 16:4
5) 4 KP przewagi - 18:2
4) 5 i więcej KP przewagi - 20:0
ROZSTAWIENIE:
- Strefy 12" wzdłuż krawędzi;
ZASADY SPECJALNE:
- Deep Strike;
- Rezerwy;
- Bolster Defences (gracz może wybrać jedna ruinę/budynek) w swojej strefie rozstawienia, której może zwiększyć wartość covera o 1 (np. z 4+ do 3+). Jednakże jeżeli taki teren wpadnie w ręce wroga (przeciwnik będzie miał w nim scoring unit na koniec bitwy, a właściciel nie będzie go blokował), to przeciwnik otrzymuje +2 Kill Pointy.

10. Walka terytorialna
CEL MISJI:
- stół podzielony na 6 stref - każda po 30 cali (dzielona swoja krawędź rozstawienia) na 16 cali (dzielona boczna krawędź stołu) każda 420 punktów;
- brak VP za jednostki przeciwnika
ROZSTAWIENIE:
- jak w Dawn of War w podręczniku
ZASADY SPECJALNE:
- Night Fighting w dwóch pierwszych turach bitwy;
- Random Game Lenght;
- Rezerwy;

11. Secure and control

CEL MISJI:
- 5 znaczników, każdy po 660 VP
- brak VP za zabite jednostki
ROZSTAWIENIE:
- deployment na ćwiartki, 12 cali od środka;
ZASADY SPECJALNE:
- Deep Strike,
- Random Game Length;
- Rezerwy;

12. Ćwiartki
CEL MISJI:
- za ćwiartkę przeciwnika 1200, boczne 600;
- VP za zabite jednostki przeciwnika;
ROZSTAWIENIE:
- trójkąty (jak w "starym" Cleanse II);
ZASADY SPECJALNE:
- Deep Strike;
- Rezerwy;
- Suicide Squad (przed bitwa gracz wyznacza oddział - jeżeli na koniec bitwy oddział ten będzie na stole, to przeciwnik dostaje jego równowartość w VP, jeżeli zginie - gracz dostaje dodatkowe VP);

Teraz zasady tworzenia rozpiski:


Rozpiskę tworzymy na 1900 pkt. Oczywiście obowiązują w tym zasady zakaz dublowania HQ i Triplowania fast, heavy, elite. Teraz, jednostki do 400 pkt biorą udział w combat patrolu, obowiązują tam wszelkie stare zasady, które były zamieszczone prze zemnie tutaj (obowiązuje druga poprawiona wersja czyli bez czegokolwiek powyżej 2 wo). Wszystko polega na tym aby po combat patrolu nie można było wykręcić striplowanych elite, heavy czy fast. Tak więc na tym etapie każdy może stworzyć nową rozpiskę która będzie obowiązywała w całym turnieju.


Jednostki na patrolu można zmieniac w zależności od przeciwnika - ale nadal MUSZĄ spełniac wszystkie zasady patrolu.

Proszę też o przesyłanie mi rozpisek na te 1900 pkt - będę edytowac ten post i je zamieszczac.
Będą się tu ukazywac tylko wyniki poszczególnych bitew (ew. fabularyzowane opowiadanka poszczególnych potyczek) - wszelkie dyskusje proszę zamieszczac w POPRZEDNIM TEMACIE o turnieju (nie będzie zaśmiecania).

Punktacja VP:
0-190 10-10
191-380 11-9
381-570 12-8
571-760 13-9
761-950 14-6
951-1140 15-5
1141-1330 16-4
1331-1520 17-3
1521-1710 18-2
1711-1900 19-1
1901+ 20-0

Dodatkowo za rozbicie otrzymujemy 3pkt, w przypadku gdy rozbicie jest po obu stronach punkty nie są przyznawane. Rozbicie następuje gdy armia jednego z graczy została zredukowana poniżej 25% swojej początkowej liczebności.

Rozpiska babyl0n:
HQ
Daemon Prince 175
Wings, Mark of Nurgle, Warptime
Summoned Greater Daemon 100
TROOPS
7xPlague Marines 246
2xPlasma Gun, Personal Icon
Plague Champion+PF, Combi-melta
Rhino 50
Extra Armour
7xPlague Marines 246
2xPlasma Gun, Personal Icon
Plague Champion+PF, Combi-melta
Rhino 50
Extra Armour
7xPlague Marines 251
2xPlasma Gun, Personal Icon
Plague Champion+PF, Combi-melta, Melta Bombs
Rhino 60
Extra Armour, Combi-melta
7xSummoned Lesser Daemons 91
7xSummoned Lesser Daemons 91
7xSummoned Lesser Daemons 91
HEAVY
Defiler 150
CCW + TL Heavy Flamer
Defiler 150
CCW + TL Heavy Flamer
Vindicator 145
Daemonic Possession

Rozpiska Kajo
HQ:
-Warboss 108
+mega Armor+bosspole+ammo runt
-Big Mek 70
+'eavy armor+bosspole+power klaw
Elites:
-10x Tangbustas 160
2x tankhammers+2x bomb squigs
+trukk 55
+armor plates+red paintings+ram
-10x Kommandos 120
2x Rokkit launcha
+trukk 55
+armor plates+red paintings+ram
-5x Mega Nobz (power Klaws) 200
Troops:
-20x Ork Boyz 120
Slugga, Choppa
-20x Ork Boyz 140
Shootas +2x Rokkit launcha
-20x Ork Boyz 140
Shootas +2x Rokkit launcha
Heavy Support:
-Battle Wagon 145
+armor plates+Kannon+3xBig Shootas+boarding plant+reinforced ram+red painting+grot riggers
-Killa Kan 60
+rokkit Launcha+armor plates
3x big gunz 117
+3x zzap gunz+3 ammo runts+6xadditional grot krew
Fast:
3x Deffkoptas 120
+3x Kustom-Mega blastas
4x Deffkoptas 160
+4x Kustom Mega Blastas
10x Storm Boyz 130
+Nob

Rozpiska Vampaj
HQ:
Daemon Prince: Mark of Tzeentch, Wings, Warptime, Wind Of Chaos 205
Chaos Lord: Mark of Khorne, Pair of Lighting Claws, Meltabombs 135
Elites:
6xChosen Chaos Space Marines 193
5x Plasma Gun
2x MeltaBombs
Chaos Deadnought 120
Extra Armour
Extra Dreadnought Close Combat Weapon
Heavy Flamer
Troops:
7xKhorne Berzerkers 187
Skull Champion+ PF
7x Chaos Space Marines 205
Meltagun
Champion + PF
Rhino 50
Extra Armour
7x Chaos Space Marines 205
Meltagun
Champion + PF
Rhino 50
Extra Armour
Heavy Support:
Chaos Land Raider 240
Daemonic Possesion
Chaos Predator 140
Daemonic Possesion
Sponsons Heavy Bolters
Chaos Havocs 270
4x Plasma Gun
Champion + PW, CombiMelta
Rhino 50
Extra Armour

Rozpiska Naiilo
HQ
Librarian 150
Epistolary
*Gate of infinity
*Force dome
TROOPS
10x Tactical Squad 185
Lasscanon
Meltagun
10x Tactical Squad 185
Lasscanon
Meltagun
5x scout Squad 100
4x Sniper Rifles
1x Heavy Bolter
9x Scout Squad 152
Bolt pistols & CCW
Sergant+power fist
ELITE
10x Sternguard Veterans 270
4x Combi Melta
Dreadnought 130
Heavy Flamer
Extra armour
Drop Pod 35
FAST
5x Assault squad 130
Sergant+Thunder Hammer
5x Assault squad 130
Sergant+Thunder Hammer
HEAVY
Predator 100
Heavy Bolter sponsons
Extra armour
7x Devastator squad 192
2x Missile launchers
1x Multimelta
1x Plasma Canon
5x Devastator Squad 140
2x Plasma canon

ROZEGRANO:

babyl0n vs. naiilo 23-0 (wygrany patrol przez babyl0n i scenariusz nr. 7 - bitwa pozycyjna)
babyl0n vs. puma 23-0 (wygrany patrol przez babyl0n i scenariusz nr. 12 - ćwiartki)
babyl0n vs. kajo - wygrany patrol przez babyl0n
babyl0n vs. vampaj 19-4 (wygrany patrol przez vampaj i scenariusz nr. 11 - secure and control przez babyl0n)
konrad vs. puma 19-4 (wygrany patrol przez puma i scenariusz nr. 7 - bitwa pozycyjna przez konrad)


PUNKTACJA:
babyl0n 65
konrad 19
naiilo 0
vampaj 4
puma 4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babyl0n dnia Wto 10:10, 21 Paź 2008, w całości zmieniany 21 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Gry Bitewne / WARHAMMER40 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin