Lucas
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec/Radomyśl Wlk. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:50, 07 Sty 2013 Temat postu: Ciemne Chmury ponad Mielcem... Turniej 1750 pkt |
|
|
Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka ma przyjemność zaprosić na kolejny turniej Warhammera 40.000.
Termin: 19 lub 20 stycznia 2013 r
Miejsce: Klubowa Piwnica pod SDK w Mielcu ul. Kusocińskiego 13a
Wpisowe: 10 zł (w cenie poczęstunek, pizza, kebab z możliwością zamówienia)
Start: 10:00, zapisy 9:30
Gramy na stołach 72x48
Ilość bitew: 3
Czas na bitwę: 2,5 h
Dopuszczone wszystkie oficjalne kodeksy oraz Lost by Sztab
Obowiązują zasady 6 edycji + oficjalne FAQi
Turniej zostanie zgłoszony do ligi.
ARMIE i Rozpiski:
- Format: 1.750 pkt
- Rozpiski: Każdy gracz ma możliwość posiadania dwóch rozpisek na bazie jednego kodeksu bez fortyfikacji i sojuszów lub jednej z sojusznikami i fortyfikacjami
- w każdej rozpisce dopuszczeni są bohaterowie imienni
Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.
Organizacja Armi:
1. SFOC:
- HQ - 1-2
- Troops: 2-6
- Elites/Fast/Heavy - 0-3
2. FOC Sojuszniczy:
- 1 HQ (HQ sojusznicze zużywa slot z podstawowego FOCa)
- 1-2 Troops
- Elites/Fast/Heavy 0-1
Fakultatywnie:
3. Fortyfikacja: 1 szt
- Dopuszczeni są bohaterowie imienni/speciale bez ograniczeń ilościowych. Warunkiem dopuszczenia, jest posiadanie oryginalnego modelu lub bardzo dobrej jego konwersji
- Dopuszczone są fortyfikacje, zgodnie z zasadami przewidzianymi w RB 6ed. Warunkiem dopuszczenia, jest posiadanie oryginalnego modelu.
Rozpiski należy nadesłać na adres mielec40k@gmail. com w terminie do dnia 17.01.2013 r godzina 23:59. Gracz, który nie nadeśle rozpiski w terminie, otrzymuje karę -1 DP.
Każdy gracz zobowiązany jest posiadać ze sobą:
- Czytelną (najlepiej wydrukowaną) rozpiskę/rozpiski
- Miarkę, kostki, templatki itp. używane przez niego podczas gry
- Kodeks własnej i sojuszniczej armii oraz aktualne FAQi dla obu armii
Za brak każdego z w/w przedmiotów, gracz otrzymuje - 1 DP.
TERENY i STOŁY:
Stoły: 72x48"
Tereny na stołach zostaną ustawione przez organizatorów i nie ma możliwości ich przemieszczania w trakcie gry. W razie zastąpienia terenu fortyfikacją, gracz zobowiązany jest po zakończeniu gry odłożyć teren na miejsce, gdzie pierwotnie się znajdował.
Tereny:
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna; oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać.
- W ruinach levele od 2 w górę traktujemy jako Impassable Terrain. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako Impassable Terrain.
- Wodę w kanałach/rzekach traktujemy jako teren trudny i niebezpieczny.
- Wszystkie lasy podlegają zasadom Mystery Forest.
- Cover dla jednostek ustalany jest za Rulebookiem 6 ed.
Mysterious Forest/Objective: rodzaj lasu/objectivu sprawdzamy gdy jednostka znajdzie w odległości 6 cali od celu.
Ocena malowania:
- Podstawki (0-2 DP)
-Wszystkie podstawki wymodelowane i wymalowane 1 DP
-Wszystkie podstawki w jednym schemacie (sojusz może mieć inny rodzaj). 1 DP
Malowanie armii (0-4 DP)
-Wszystkie modele pomalowane na podstawowym poziomie 1 DP
-Modele pomalowane na wyższym niż podstawowy poziom, z dbałością o szczegóły i zastosowaniem kilku technik modelarskich 1 DP
-Dodatkowe punkty uznaniowe przyznawane przez sędziego dla armii wyróżniających się na tle innych/zawierających przyciągające oko konwersje/wybitnie pomalowane modele itp. (0-2 DP)
Oznaczenia oddziałów(0-1 DP)
-Wszystkie oddziały są oznaczone tak, że na pierwszy rzut oka da się je odróżnić od siebie 1 DP
Schemat armii (0-1 DP)
-Wszystkie modele pomalowane w jednym schemacie (poza jednostkami sojuszniczymi) 1 DP
WYSWIG (0-3) - 1 DP za każde odstępstwo (nie można otrzymać punktów ujemnych)
[b]MISJE
Misja 1:
Rozstawienie: Vanguard Strike
Czas gry: 5 tur, 6 na 4+, 7 na 5+
Cel główny: 5 znaczników;
- 3 znaczniki ustawione na przekątnej nie przechodzącej przez strefy wystawienia, jeden na środku, pozostałe znaczniki 18 cali od niego, każdy znacznik wart jest 4 vp,
- po 1 ustawionym we własnej strefie rozstawiania, każdy wart 2 vp
Cel poboczny: Slay The Warlord, Linebreaker, First Blood - po 1vp każdy
Zasady Specjalne Misji:[/n] Deep Strike, Night Fight, Misterious Forest, Misterious Objectives
[b]Misja 2:
Rozstawienie: Hammer and anvil
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+
Cel główny:
- 2 znaczniki na środkach stref wystawienia (warte 2vp w swojej strefie, 4 vp w strefie przeciwnika),
- 3 znaczniki wystawiane naprzemiennie: 36" od krótkich krawędzi i 12" od długich krawędzi i 6 cali od siebie (warte po 3vp).
Cel poboczny: Slay The Warlord, Linebreaker, First Blood - po 1vp
Zasady Specjalne Misji: Mysterious Forest, Mysterious Objective, Deep Strike
Misja 3:
Rozstawienie: Dawn of war
Czas gry:[b] 6 tur, 7 na 5+
[b]Cel główny: RELIC na koniec ostatniej tury, gracz kontrolujący Relic otrzymuje 5 vp
Cel poboczny:
- Za zabicie 50% modeli przeciwnika +2vp
- Za zabicie 75% modeli przeciwnika +2vp (kumuluje się z +2 za zabicie 50%)
Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
- Linebreaker, Slay the Warlord - po 1vp
Zasady Specjalne Misji: Mysterious Forest, Mysterious Objective, Deep Strike,
UWAGA: Night Fight w 1 i 6 turze!!!
OBLICZANIE WYNIKÓW:
Różnica zdobytych przez graczy podczas bitwy vp:
0 = 10:10
1 = 11:9
2 = 12:8
3 = 17:3
itd.
Maksymalny wynik: 20:0.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Pon 21:06, 07 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|