Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciemne Chmury ponad Mielcem... Turniej 1750 pkt

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Gry Bitewne / WARHAMMER40
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucas




Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec/Radomyśl Wlk.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:50, 07 Sty 2013    Temat postu: Ciemne Chmury ponad Mielcem... Turniej 1750 pkt

Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka ma przyjemność zaprosić na kolejny turniej Warhammera 40.000.

Termin: 19 lub 20 stycznia 2013 r
Miejsce: Klubowa Piwnica pod SDK w Mielcu ul. Kusocińskiego 13a
Wpisowe: 10 zł (w cenie poczęstunek, pizza, kebab z możliwością zamówienia)




Start: 10:00, zapisy 9:30
Gramy na stołach 72x48
Ilość bitew: 3
Czas na bitwę: 2,5 h
Dopuszczone wszystkie oficjalne kodeksy oraz Lost by Sztab
Obowiązują zasady 6 edycji + oficjalne FAQi


Turniej zostanie zgłoszony do ligi.


ARMIE i Rozpiski:

- Format: 1.750 pkt
- Rozpiski: Każdy gracz ma możliwość posiadania dwóch rozpisek na bazie jednego kodeksu bez fortyfikacji i sojuszów lub jednej z sojusznikami i fortyfikacjami
- w każdej rozpisce dopuszczeni są bohaterowie imienni
Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.


Organizacja Armi:

1. SFOC:
- HQ - 1-2
- Troops: 2-6
- Elites/Fast/Heavy - 0-3

2. FOC Sojuszniczy:
- 1 HQ (HQ sojusznicze zużywa slot z podstawowego FOCa)
- 1-2 Troops
- Elites/Fast/Heavy 0-1
Fakultatywnie:
3. Fortyfikacja: 1 szt

- Dopuszczeni są bohaterowie imienni/speciale bez ograniczeń ilościowych. Warunkiem dopuszczenia, jest posiadanie oryginalnego modelu lub bardzo dobrej jego konwersji
- Dopuszczone są fortyfikacje, zgodnie z zasadami przewidzianymi w RB 6ed. Warunkiem dopuszczenia, jest posiadanie oryginalnego modelu.

Rozpiski należy nadesłać na adres mielec40k@gmail. com w terminie do dnia 17.01.2013 r godzina 23:59. Gracz, który nie nadeśle rozpiski w terminie, otrzymuje karę -1 DP.

Każdy gracz zobowiązany jest posiadać ze sobą:
- Czytelną (najlepiej wydrukowaną) rozpiskę/rozpiski
- Miarkę, kostki, templatki itp. używane przez niego podczas gry
- Kodeks własnej i sojuszniczej armii oraz aktualne FAQi dla obu armii

Za brak każdego z w/w przedmiotów, gracz otrzymuje - 1 DP.

TERENY i STOŁY:

Stoły: 72x48"

Tereny na stołach zostaną ustawione przez organizatorów i nie ma możliwości ich przemieszczania w trakcie gry. W razie zastąpienia terenu fortyfikacją, gracz zobowiązany jest po zakończeniu gry odłożyć teren na miejsce, gdzie pierwotnie się znajdował.

Tereny:
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna; oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać.
- W ruinach levele od 2 w górę traktujemy jako Impassable Terrain. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako Impassable Terrain.
- Wodę w kanałach/rzekach traktujemy jako teren trudny i niebezpieczny.
- Wszystkie lasy podlegają zasadom Mystery Forest.
- Cover dla jednostek ustalany jest za Rulebookiem 6 ed.

Mysterious Forest/Objective: rodzaj lasu/objectivu sprawdzamy gdy jednostka znajdzie w odległości 6 cali od celu.

Ocena malowania:

- Podstawki (0-2 DP)
-Wszystkie podstawki wymodelowane i wymalowane 1 DP
-Wszystkie podstawki w jednym schemacie (sojusz może mieć inny rodzaj). 1 DP

Malowanie armii (0-4 DP)
-Wszystkie modele pomalowane na podstawowym poziomie 1 DP
-Modele pomalowane na wyższym niż podstawowy poziom, z dbałością o szczegóły i zastosowaniem kilku technik modelarskich 1 DP
-Dodatkowe punkty uznaniowe przyznawane przez sędziego dla armii wyróżniających się na tle innych/zawierających przyciągające oko konwersje/wybitnie pomalowane modele itp. (0-2 DP)

Oznaczenia oddziałów(0-1 DP)
-Wszystkie oddziały są oznaczone tak, że na pierwszy rzut oka da się je odróżnić od siebie 1 DP

Schemat armii (0-1 DP)
-Wszystkie modele pomalowane w jednym schemacie (poza jednostkami sojuszniczymi) 1 DP

WYSWIG (0-3) - 1 DP za każde odstępstwo (nie można otrzymać punktów ujemnych)


[b]MISJE

Misja 1:
Rozstawienie: Vanguard Strike
Czas gry: 5 tur, 6 na 4+, 7 na 5+
Cel główny: 5 znaczników;
- 3 znaczniki ustawione na przekątnej nie przechodzącej przez strefy wystawienia, jeden na środku, pozostałe znaczniki 18 cali od niego, każdy znacznik wart jest 4 vp,
- po 1 ustawionym we własnej strefie rozstawiania, każdy wart 2 vp
Cel poboczny: Slay The Warlord, Linebreaker, First Blood - po 1vp każdy
Zasady Specjalne Misji:[/n] Deep Strike, Night Fight, Misterious Forest, Misterious Objectives


[b]Misja 2:

Rozstawienie: Hammer and anvil
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+
Cel główny:
- 2 znaczniki na środkach stref wystawienia (warte 2vp w swojej strefie, 4 vp w strefie przeciwnika),
- 3 znaczniki wystawiane naprzemiennie: 36" od krótkich krawędzi i 12" od długich krawędzi i 6 cali od siebie (warte po 3vp).
Cel poboczny: Slay The Warlord, Linebreaker, First Blood - po 1vp
Zasady Specjalne Misji: Mysterious Forest, Mysterious Objective, Deep Strike


Misja 3:

Rozstawienie: Dawn of war
Czas gry:[b] 6 tur, 7 na 5+
[b]Cel główny: RELIC na koniec ostatniej tury, gracz kontrolujący Relic otrzymuje 5 vp
Cel poboczny:
- Za zabicie 50% modeli przeciwnika +2vp
- Za zabicie 75% modeli przeciwnika +2vp (kumuluje się z +2 za zabicie 50%)
Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
- Linebreaker, Slay the Warlord - po 1vp
Zasady Specjalne Misji: Mysterious Forest, Mysterious Objective, Deep Strike,
UWAGA: Night Fight w 1 i 6 turze!!!



OBLICZANIE WYNIKÓW:

Różnica zdobytych przez graczy podczas bitwy vp:
0 = 10:10
1 = 11:9
2 = 12:8
3 = 17:3
itd.
Maksymalny wynik: 20:0.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lucas dnia Pon 21:06, 07 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lucas




Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec/Radomyśl Wlk.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:07, 07 Sty 2013    Temat postu:

A więc skład na turniej, póki co przedstawia się następująco:

1. Lucas - RMI
2. Markus - RMI
3. Shawass - RZ
4. Fido - RMI

na prawdę serdecznie zapraszam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Gry Bitewne / WARHAMMER40 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin