Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej lokalny w Tarnowie 18.05.2013

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Gry Bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borsuk




Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarmów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:56, 05 Maj 2013    Temat postu: Turniej lokalny w Tarnowie 18.05.2013

Tarnawar - Edycja VII

Miejsce – Tarnów, Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24 w sali nr. 30
Data – 18.05-Maj 2013

I. Informacje ogólne

1.Turniej jest turniejem lokalnym Ligi Ogólnopolskiej LOTR.
2.Rozpiski wysyłamy na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 16maja.
3.Na turnieju należy posiadać figurki, rozpiskę, kości które są czytelne, miarkę calową, kartkę i długopis.
4.Jest możliwość rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju, pozostałe pary pierwszej rundy zostaną rozlosowane.
5.Obowiązkiem każdego uczestnika jest posiadanie rozpiski w dowolnej formie lecz niedbale wykonane rozpiski skutkują -VP.
6.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.
8.Sędziowie: Paweł Grochal/Borsuk oraz Artur Makowski/Maku



II. Kompozycja armii

1. Każdy gracz wystawia jedną armię na 700p
2. Brak ograniczenia, co do bohaterów.
3. Maksymalnie 1/3 modeli może posiadać broń strzelecką, do tego limitu nie wliczają się bohaterowie imienni oraz dowódcy. Na każdą armie liczymy osobny limit. Na zasadach Warband.
4. Nie ma limitu na modele z bronią miotaną.
5. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron,
6. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je normalnie wystawiać, ale zasada „The Ring” nie działa.
7. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Moria & Angmar”, Free Peoples”, „Mordor”, „Fallen Realms” i „Kingdoms of Men” "Hobbit"
8.Wszystkie nowe zasady Hobbita obowiązują na turnieju.
9. Dopuszcza się 10% armii jako proxy.

III. Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 4 bitwy po 100 minut.
2. Każdy z uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej – są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach!
4. Gramy na stołach o wymiarach 48" x 48".
5. Stronę stołu losujemy rzutem k6. Gracz, który wyrzuci więcej wybiera stronę i jako pierwszy się na niej rozstawia. Bez możliwości oddania tego przeciwnikowi
6. Gra kończy się po wybiciu całej armii przeciwnika lub upływie 100 minut. Wybicie całej armii przeciwnika NIE równa się zrealizowaniu scenariusza.

IV. Harmonogram

Sobota -18 maja

9:00 - Zapisy
9:30 - 11:10 - I Bitwa
11:30 - 13:10 - II Bitwa
13:30 - 15:10 - III Bitwa
15:30 - 17:10 - IV Bitwa

V. Punktacja

1. O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności punkty VP, następnie bezpośrednie starcie graczy i małe punkty; jeśli nadal jest remis, gracze zajmują miejsce ex aequo.
2. Małe punkty: Liczymy za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy.
3. W przypadku wybicia całej armii traktujemy to, jako zdobyte 700 pkt., niezależnie od jej rzeczywistego rozmiaru.
4. Za zrealizowanie scenariusza małych punktów tyle ile w nim zawartych.
5. Punkty zwycięstwa (VP):
Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

Różnica małych punktów:
0 – 100 obaj gracze otrzymują po 10 VP
101 – 200 zwycięzca 11 VP, przegrany 9
201 – 300 zwycięzca 12 VP, przegrany 8
301 – 400 zwycięzca 13 VP, przegrany 7
401 – 500 zwycięzca 14 VP, przegrany 6
501 – 600 zwycięzca 15 VP, przegrany 5
601 – 700 zwycięzca 16 VP, przegrany 4
701 – 800 zwycięzca 17 VP, przegrany 3
801 – 900 zwycięzca 18 VP, przegrany 2
901 – 1000 zwycięzca 19 VP, przegrany 1
1001 + zwycięzca 20 VP, przegrany 0

6. Punkty dodatkowe:
Poprawna rozpiska nadesłana w terminie + 2 VP
Wydrukowana rozpiska, którą gracz posiada na turnieju, zawierającą również statystyki jednostek, ich zasady specjalne i czary + 0 - 2 VP.
Napisane niedbale ołówkiem lub długopisem rozpiski to -2VP karne pkt.
Posiadanie książki, w której znajdując się opisy jednostek, zwalnia z posiadania na rozpisce ich statystyk, zasad specjalnych i czarów.



VI. Przepisy porządkowe.

W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20.

Decyzje sędziego są wiążące. W przypadku poważnych sporów i wątpliwości, można poprosić o konsultację sędziego. Decyzja sędziego jest niepodważalna.

Jak trafić do siedziby klubu? Oto mapka
[link widoczny dla zalogowanych]

Lista:
1. Paweł Grochal/Borsuk -Tarnów
2. Marcin Puzon/Puzi -Czarna
3. Michał Puzon/Misiek -Grabiny
4. Wiktoria Puzon/Wiki -Grabiny
5. Piotr Sikora/Libra -Dębica


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Gry Bitewne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin