Autor Wiadomość
Borsuk
PostWysłany: Nie 22:29, 15 Lut 2009    Temat postu:

Proszę wszystkich o wypowiedzenie się na temat sytemu jakim jest Face of War.
Borsuk
PostWysłany: Śro 12:07, 17 Wrz 2008    Temat postu:

Rys historyczny:
6 czerwca 1944r. Francja zaczyna sie największa operacja desantowa w historii 2WW
Kryptonim- Overlord -D-Day
Czas rozpoczęcia -00:05h -06.06.1944 -po północy

Dokładne położenie: Europa-Francja-Region N. Normandia
Miejsce działania: -WN. Normandia

Ukształtowanie terenu:-Równinny lekko pofałdowany

Roślinność- Łąki i pola uprawne, siec melioracyjna, tereny podmokłe, Lasy liściaste i iglaste, mieszane, żywopłoty i murki kamienne oddzielające pola, Bocage wały ziemne porośnięte gęstą roślinnością krzewiastą nie do przebycia przez czołgi bez specjalnego sprzętu, rzeki i strumienie, kanały. Linia brzegowa pofałdowana w niektórych miejscach stroma skalista w innych niska wydmowa, szerokie plaże.

Drogi i miasteczka- dobra siec drug,linia kolejowa Caen-Cherbourg małe wioski i miasteczka. Budynki 2 lub 3 kondygnacyjne z kamienia i cegły, Farmy.

Ludność-Przyjazna Aliantom wroga względem okupanta. Dobrze działające Rezizstans (podziemie)

Siły nieprzyjaciela- W każdym miasteczku małe garnizony liczące od 100 do 200 ludzi, na drogach posterunki.


Siły walczące-Alianci VS Niemcy
Skład Aliantów: USA, UK, PL, CN,WF.

USA: 101, 82, 1,29,3P,5R,2,4 -Gen.Bradley
UK:XXXkorp,3P,7,9,11Pz DV, 6PD- Gen. Anderson

Niemcy:PZd 9ss,PZd10ss, 1PD,2ss, GrPZssH, 180WRp,-Gen Rommel

Ważne miejscowości- St. Mere Eglise, Caen, Carentan, Vierwille,
Borsuk
PostWysłany: Wto 19:58, 19 Sie 2008    Temat postu:

Niestety niema bo nie zrobiona jest lista armii i uzbrojenia ale mam zamiar takową kiedyś zrobić Very Happy
Naiilo
PostWysłany: Pon 9:57, 18 Sie 2008    Temat postu:

A teraz taka odgrzewa tematu. Czy istnieje wersja tego systemu przystosowana do armii czasów współczesnych ?

Chętnie bym przeprowadził lądowanie na plaży Omaha przy użyciu M1A1 czy M2A3 Cool
Borsuk
PostWysłany: Pon 20:19, 07 Lip 2008    Temat postu:

Brawo tak trzymać. Poprawnie sklejcie modele i pomalujcie. W razie czego pytajcie o szczegóły modelarskie Very Happy
yurasss
PostWysłany: Pon 15:48, 07 Lip 2008    Temat postu:

tu Yurasss..... W JGF`ie na stałe zaaprobowaliśmy wraz z Bacą i ze Scooterem bitewniaka. Na najlbizszym spotkaniu przedstawimy szerszemu gronu moze ktos sie jeszcze skusi ;P
Borsuk
PostWysłany: Pią 22:52, 29 Lut 2008    Temat postu:

http://www.strategie.net.pl/viewtopic.php?t=3368&postdays=0&postorder=asc&start=60
A to link do forum w którym możecie sie dowiedziec jak robic plansze i teren do gry zapraszam do lektury Very Happy
storm
PostWysłany: Czw 16:48, 21 Lut 2008    Temat postu:

Ciekaw jestem jak to będzie wyglądać. Czekam z niecierpliwością Wink
Borsuk
PostWysłany: Śro 15:38, 20 Lut 2008    Temat postu:

Mam pomysł na realizacje nauki gry. Sfotografuje małą rozgrywke i w stawie tu na forum zobaczymy czy to wypali. Cool
storm
PostWysłany: Nie 16:53, 17 Lut 2008    Temat postu:

ooo ładnie Wink
Borsuk
PostWysłany: Nie 15:05, 17 Lut 2008    Temat postu:

Gra dzieli się na tury a tury na fazy kolejno po sobie następujące.
Teraz podzielmy turę na fazę:
Faza pierwsza tasowanie kart.
Każdy gracz bierze swoja talie kart rozkazów i tasuje ją.
Następnie każdy z graczy losuje z wierzchu stosu tyle kart ile ma oddziałów. Np.: jeśli Storm ma 2 oddziały to pobiera ze swego stosu dwie karty i nie pokazuje ich przeciwnikowi. Teraz Borsuk który ma 1 oddział pobiera jedną kartę ze swego stosu.

Faza inicjatywy- Teraz następuje losowanie kto będzie stroną posiadającą inicjatywę w tej turze.
Polega ona na tym że każdy z graczy bierze na rękę jedną z kart które wcześniej wylosował z talii. Np.: Borsuk posiada tylko jedną kartę natomiast Storm posiada dwie. Ale liczy się cyfra w jednym z rogów karty. Oznacza ona pierwszeństwo im jest większa. Dlatego Borsuk ma cyfrę 6 a Storm na jednej ma 5 a na drugiej 2. Co to oznacza?
Że Borsuk rozpoczyna fazę i jest stroną posiadającą inicjatywę.
Karty te to też bonusowe rozkazy.
Faza ruchu
Faza strzelania
Faza przeciwnika
Ruch i strzelanie
Kolejna tura
Borsuk
PostWysłany: Czw 12:08, 14 Lut 2008    Temat postu:

Oczywiście szanowny kolega ma racie. Po ściągnięciu podręcznika pod jego koniec jest skrót zasad i modyfikatory i tabelki. U mnie można też z kserować owe tabele
Razz
storm
PostWysłany: Czw 12:04, 14 Lut 2008    Temat postu:

Na razie powiedzmy ze pojmuje Wink Teraz chyba warto by sprawdzić w praktyce Razz

Jeszcze jedno pytanie na koniec.

Z tego co rozumiem w grze występuje trochę tabel i rożnego rodzaju modyfikatorów. Czy są dostępne jakieś skrócone wypisane zasady w postaci tablic itp ? Oraz czy istnieje jakiś skrócony wypisek co sie robi po kolei w turze? Bo na początku raczej ciężko to wszystko od tak zapamiętać


hehe wyszły dwa pytanie ale chyba się nie obrazisz Razz
Borsuk
PostWysłany: Czw 11:59, 14 Lut 2008    Temat postu:

Ponieważ niema tu żadnych pancerzy u żołnierzy albo koles od razu zejdzie albo zostanie przygnieciony lub zacznie uciekac. Jesli wyrzucisz 1 na k10 na obrażenia to jest całkowity pech, jesli 10 to sukces bo nawet jesli modyfikatory obniżą o kilka pkt w dół to i tak cos sie stanie z przeciwnikiem Very Happy
storm
PostWysłany: Czw 11:52, 14 Lut 2008    Temat postu:

a są tutaj krytyki ? Np krytyczne trafienia lub krytyczne pudła jak w D&D?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group