Autor Wiadomość
Lucas
PostWysłany: Pon 21:07, 07 Sty 2013    Temat postu:

A więc skład na turniej, póki co przedstawia się następująco:

1. Lucas - RMI
2. Markus - RMI
3. Shawass - RZ
4. Fido - RMI

na prawdę serdecznie zapraszam!
Lucas
PostWysłany: Pon 10:50, 07 Sty 2013    Temat postu: Ciemne Chmury ponad Mielcem... Turniej 1750 pkt

Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka ma przyjemność zaprosić na kolejny turniej Warhammera 40.000.

Termin: 19 lub 20 stycznia 2013 r
Miejsce: Klubowa Piwnica pod SDK w Mielcu ul. Kusocińskiego 13a
Wpisowe: 10 zł (w cenie poczęstunek, pizza, kebab z możliwością zamówienia)




Start: 10:00, zapisy 9:30
Gramy na stołach 72x48
Ilość bitew: 3
Czas na bitwę: 2,5 h
Dopuszczone wszystkie oficjalne kodeksy oraz Lost by Sztab
Obowiązują zasady 6 edycji + oficjalne FAQi


Turniej zostanie zgłoszony do ligi.


ARMIE i Rozpiski:

- Format: 1.750 pkt
- Rozpiski: Każdy gracz ma możliwość posiadania dwóch rozpisek na bazie jednego kodeksu bez fortyfikacji i sojuszów lub jednej z sojusznikami i fortyfikacjami
- w każdej rozpisce dopuszczeni są bohaterowie imienni
Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.


Organizacja Armi:

1. SFOC:
- HQ - 1-2
- Troops: 2-6
- Elites/Fast/Heavy - 0-3

2. FOC Sojuszniczy:
- 1 HQ (HQ sojusznicze zużywa slot z podstawowego FOCa)
- 1-2 Troops
- Elites/Fast/Heavy 0-1
Fakultatywnie:
3. Fortyfikacja: 1 szt

- Dopuszczeni są bohaterowie imienni/speciale bez ograniczeń ilościowych. Warunkiem dopuszczenia, jest posiadanie oryginalnego modelu lub bardzo dobrej jego konwersji
- Dopuszczone są fortyfikacje, zgodnie z zasadami przewidzianymi w RB 6ed. Warunkiem dopuszczenia, jest posiadanie oryginalnego modelu.

Rozpiski należy nadesłać na adres mielec40k@gmail. com w terminie do dnia 17.01.2013 r godzina 23:59. Gracz, który nie nadeśle rozpiski w terminie, otrzymuje karę -1 DP.

Każdy gracz zobowiązany jest posiadać ze sobą:
- Czytelną (najlepiej wydrukowaną) rozpiskę/rozpiski
- Miarkę, kostki, templatki itp. używane przez niego podczas gry
- Kodeks własnej i sojuszniczej armii oraz aktualne FAQi dla obu armii

Za brak każdego z w/w przedmiotów, gracz otrzymuje - 1 DP.

TERENY i STOŁY:

Stoły: 72x48"

Tereny na stołach zostaną ustawione przez organizatorów i nie ma możliwości ich przemieszczania w trakcie gry. W razie zastąpienia terenu fortyfikacją, gracz zobowiązany jest po zakończeniu gry odłożyć teren na miejsce, gdzie pierwotnie się znajdował.

Tereny:
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna; oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać.
- W ruinach levele od 2 w górę traktujemy jako Impassable Terrain. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako Impassable Terrain.
- Wodę w kanałach/rzekach traktujemy jako teren trudny i niebezpieczny.
- Wszystkie lasy podlegają zasadom Mystery Forest.
- Cover dla jednostek ustalany jest za Rulebookiem 6 ed.

Mysterious Forest/Objective: rodzaj lasu/objectivu sprawdzamy gdy jednostka znajdzie w odległości 6 cali od celu.

Ocena malowania:

- Podstawki (0-2 DP)
-Wszystkie podstawki wymodelowane i wymalowane 1 DP
-Wszystkie podstawki w jednym schemacie (sojusz może mieć inny rodzaj). 1 DP

Malowanie armii (0-4 DP)
-Wszystkie modele pomalowane na podstawowym poziomie 1 DP
-Modele pomalowane na wyższym niż podstawowy poziom, z dbałością o szczegóły i zastosowaniem kilku technik modelarskich 1 DP
-Dodatkowe punkty uznaniowe przyznawane przez sędziego dla armii wyróżniających się na tle innych/zawierających przyciągające oko konwersje/wybitnie pomalowane modele itp. (0-2 DP)

Oznaczenia oddziałów(0-1 DP)
-Wszystkie oddziały są oznaczone tak, że na pierwszy rzut oka da się je odróżnić od siebie 1 DP

Schemat armii (0-1 DP)
-Wszystkie modele pomalowane w jednym schemacie (poza jednostkami sojuszniczymi) 1 DP

WYSWIG (0-3) - 1 DP za każde odstępstwo (nie można otrzymać punktów ujemnych)


[b]MISJE

Misja 1:
Rozstawienie: Vanguard Strike
Czas gry: 5 tur, 6 na 4+, 7 na 5+
Cel główny: 5 znaczników;
- 3 znaczniki ustawione na przekątnej nie przechodzącej przez strefy wystawienia, jeden na środku, pozostałe znaczniki 18 cali od niego, każdy znacznik wart jest 4 vp,
- po 1 ustawionym we własnej strefie rozstawiania, każdy wart 2 vp
Cel poboczny: Slay The Warlord, Linebreaker, First Blood - po 1vp każdy
Zasady Specjalne Misji:[/n] Deep Strike, Night Fight, Misterious Forest, Misterious Objectives


[b]Misja 2:

Rozstawienie: Hammer and anvil
Czas gry: 5 tur, 6 na 3+
Cel główny:
- 2 znaczniki na środkach stref wystawienia (warte 2vp w swojej strefie, 4 vp w strefie przeciwnika),
- 3 znaczniki wystawiane naprzemiennie: 36" od krótkich krawędzi i 12" od długich krawędzi i 6 cali od siebie (warte po 3vp).
Cel poboczny: Slay The Warlord, Linebreaker, First Blood - po 1vp
Zasady Specjalne Misji: Mysterious Forest, Mysterious Objective, Deep Strike


Misja 3:

Rozstawienie: Dawn of war
Czas gry:[b] 6 tur, 7 na 5+
[b]Cel główny: RELIC na koniec ostatniej tury, gracz kontrolujący Relic otrzymuje 5 vp
Cel poboczny:
- Za zabicie 50% modeli przeciwnika +2vp
- Za zabicie 75% modeli przeciwnika +2vp (kumuluje się z +2 za zabicie 50%)
Dodatkowo za każde dwa zabite oddziały przeciwnika gracz otrzymuje 1vp.
- Linebreaker, Slay the Warlord - po 1vp
Zasady Specjalne Misji: Mysterious Forest, Mysterious Objective, Deep Strike,
UWAGA: Night Fight w 1 i 6 turze!!!



OBLICZANIE WYNIKÓW:

Różnica zdobytych przez graczy podczas bitwy vp:
0 = 10:10
1 = 11:9
2 = 12:8
3 = 17:3
itd.
Maksymalny wynik: 20:0.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group