Autor Wiadomość
Borsuk
PostWysłany: Pon 14:43, 22 Paź 2012    Temat postu:

W sumie grających było 8
Rozegrano 3 bitwy
A oto wyniki gry:

1. Wiktoria Puzon 36VP
2. Piotr "Libra" Sikora 32VP
3. Marcin "Puzi" Puzon 31VP
4. Bartosz Woziwoda 30VP =Artur Makowski 30VP
5. Zbyszek "Opos" Michta 28VP
6. Paweł "Borsuk" Grochal 27VP
7. Mikołaj Litwora 21VP

"Liczba Punktów Do Ligi"
1 Wiktoria Puzon Grabiny 11
2 Piotr Sikora Libra Dębica 9
3 Marcin Puzon Puzi Czarna 7
4 Bartosz Woziwoda Tarnów 5
5 Artur Makowski Maku Tarnów 4
6 Zbyszek Michta Opos Tarnów 3
7 Paweł Grochal Borsuk Tarnów 2
8 Mikołaj Litwora Tarnów 1
Borsuk
PostWysłany: Nie 18:24, 21 Paź 2012    Temat postu:

W listopadzie kolejna odsłona turnieju:)
bobigrey
PostWysłany: Nie 17:31, 21 Paź 2012    Temat postu:

Mam nadzieję ze to nie pierwsze i ostatnie foty z klubu i turniejów u nas Smile
Borsuk
PostWysłany: Nie 16:45, 21 Paź 2012    Temat postu:

Dzięki że robiłeś fotki na turnieju, są fajne dzięki wielkie:)
bobigrey
PostWysłany: Nie 13:59, 21 Paź 2012    Temat postu:

Turniej fajny Smile Gratulacje dla organizatorów Smile
Borsuk
PostWysłany: Nie 13:15, 21 Paź 2012    Temat postu:

A oto fotki z turnieju:)


































































Borsuk
PostWysłany: Nie 11:42, 21 Paź 2012    Temat postu:

Dziękuje wszystkim za przybycie, było mega super:) Zapraszam na kolejne odsłony turnieju w przyszłym miesiącu:)
Borsuk
PostWysłany: Wto 17:49, 09 Paź 2012    Temat postu: Rozgrywki lokalne Lotr -Tarnawar 2012 Edycja I

Tarnawar 2012 edycja I

Miejsce – Tarnów, Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24 w sali nr. 30
Data – 20 październik 2012

I. Informacje ogólne

1.Turniej jest turniejem lokalnym Ligi Ogólnopolskiej LOTR.
2.Rozpiski wysyłamy na adres Borsuk89@o2.pl do 17 października.
3.Na turnieju należy posiadać figurki, rozpiskę, kości, miarkę (preferowana calowa), kartkę i długopis.
4.Proxowanie modeli jest NIE dozwolone
5.Jest możliwość rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju, pozostałe pary pierwszej rundy zostaną rozlosowane.
6. Obowiązkiem każdego uczestnika jest posiadanie rozpiski w dowolnej formie z podziałem na warbandy. Za brak rozpiski przed rozpoczęciem pierwszej bitwy: – 15VP
7.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.
8. Sędziowie: Paweł Grochal/Borsuk oraz Artur Makowski/Maku

II. Kompozycja armii

1. Każdy gracz wystawia jedną armię na 500p
2. Nie ma ograniczenia ilości bohaterów. Nie ma limitu modeli w armii.
3. Maksymalnie 1/3 modeli może posiadać broń strzelecką, do tego limitu nie wliczają się bohaterowie imienni oraz dowódcy, chyba, że zasady warbandów mówią inaczej. Na każdą armie liczymy osobny limit.
4. Nie ma limitu na modele z bronią miotaną.
5. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum, Sauron,
6. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je normalnie wystawiać, ale zasada „The Ring” nie działa.
7. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika The Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „Moria & Angmar”, Free Peoples”, „Mordor”, „Fallen Realms” i „Kingdoms of Men”, dotyczących budowy armii na zasadach warbandów.
8. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.
9. Obowiązują listy armii klimatycznych zawartych w dodatkach zawartych w punkcie 7.

III. Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 3 bitwy po 100 minut.
2. Każdy z uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej – są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach, aczkolwiek, – jeżeli obaj gracze się zgodzą – można używać centymetrów.
4. Gramy na stołach o wymiarach 48" x 48".
5. Stronę stołu losujemy rzutem k6. Gracz, który wyrzuci więcej wybiera stronę i jako pierwszy się na niej rozstawia. Bez możliwości oddania tego przeciwnikowi
6. Gra kończy po wybiciu całej armii przeciwnika lub upływie 100 minut. Wybicie całej armii przeciwnika NIE równa się zrealizowaniu scenariusza.

IV. Harmonogram

Sobota 20 Października

10:00 - Zapisy
10:30 - 12:10 - I Bitwa
12:30 - 14:10 - II Bitwa
14:30 - 16:10 - III Bitwa
V. Punktacja

1. O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności punkty VP, następnie bezpośrednie starcie graczy i małe punkty; jeśli nadal jest remis, gracze zajmują miejsce ex aequo.
2. Małe punkty: Liczymy za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy.
3. W przypadku wybicia całej armii traktujemy to jako zdobyte 500 pkt., niezależnie od jej rzeczywistego rozmiaru.
4. Za zrealizowanie scenariusza małych punktów tyle ile w nim zawartych.
5. Punkty zwycięstwa (VP):
Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

Różnica małych punktów:
0 – 120 obaj gracze otrzymują po 10 VP
121 – 240 zwycięzca 11 VP, przegrany 9
241 – 360 zwycięzca 12 VP, przegrany 8
361 – 480 zwycięzca 13 VP, przegrany 7
481 – 600 zwycięzca 14 VP, przegrany 6
601 – 720 zwycięzca 15 VP, przegrany 5
721 – 840 zwycięzca 16 VP, przegrany 4
841 – 960 zwycięzca 17 VP, przegrany 3
961 – 1080 zwycięzca 18 VP, przegrany 2
1081 – 1200 zwycięzca 19 VP, przegrany 1
1201+ zwycięzca 20 VP, przegrany 0

6. Punkty dodatkowe:
WYSIWIG + 2 VP
Malowanie + 0 - 6 VP
Podstawki + 0 - 3 VP
Konwersje + 0 - 2 VP (ocena konwersji, gdzie 0 to brak konwersji lub posiadanie konwersji dla zapewnienia WYSIWYG, a 1 lub 2 to za posiadanie wiele prostych konwersji lub kilka skomplikowanych)
Poprawna rozpiska nadesłana w terminie + 2 VP
Wydrukowana lub napisana czytelnie rozpiska, którą gracz posiada na turnieju, zawierającą również statystyki jednostek, ich zasady specjalne i czary + 0 - 2 VP.
Posiadanie książki, w której znajdując się opisy jednostek, zwalnia z posiadania na rozpisce ich statystyk, zasad specjalnych i czarów.


VI. Przepisy porządkowe.

W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20.

Decyzje sędziego są wiążące. W przypadku poważnych sporów i wątpliwości, można poprosić o konsultację sędziego. Decyzja sędziego jest niepodważalna.

Jak trafić do siedziby klubu? Oto mapka
http://maps.google.pl/maps?saddr=Dworzec+PKP+-+Tarn%C3%B3w+G%C5%82%C3%B3wny,+Plac+Dworcowy,+Tarn%C3%B3w&daddr=50.0074331,20.9741179+to:50.015503,20.9827462+to:Pa%C5%82ac+M%C5%82odzie%C5%BCy,+J%C3%B3zefa+Pi%C5%82sudskiego+24,+Tarn%C3%B3w&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.013531,20.983114&spn=0.007749,0.013797&sll=50.013806,20.985475&sspn=0.007749,0.013797&geocode=FdgF-wIdFAtAASlrEHMsroQ9RzEwbt3gAOsdBw%3BFYkN-wIdJQpAASkdBeGnr4Q9RzGYjzPzUQ_Fsw%3BFQ8t-wId2itAASlPvD46VoM9RzFTC9fon70P5Q%3BFakz-wIdFTdAASGLGqxAqqYiGikzkeuZVoM9RzGLGqxAqqYiGg&dirflg=w&mra=dpe&mrsp=2&sz=16&via=1,2&t=m&z=16

A oto link do naszego forum:)
http://www.tarnowskafantastyka.fora.pl/gry-bitewne,6/rozgrywki-lokalne-lotr-tarnawar-2012-edycja-i,168.html
Tu też można zadawać pytania:)

Przykładowy scenariusz.

1.Uwolnij zakładników- Obydwaj gracze mają dodatkowo po 3 figurki gratis do swej armii. Które to figurki są uwiezione w budynkach we wrogiej strefie rozstawienia przeciwnika. Jeśli któryś z graczy uwolni swoje figurki podczas gry nie dość że dołączają do jego armii ale i dostaję za to 100pkt. Dodatkowo na środku planszy jest ukryty skarb warty 100pkt każdy z graczy który pierwszy zaniesie skarb na swoją połowę ten dostanie te 100pkt. Ale co turę podczas ruchu figurka która niesie skarb musi rzucić k6 jeśli wyrzuci 1 to stoi w miejscu, jeśli 2do6 to rusza się normalnie. Zabita figurka upuszcza skarb i można go przejąć. Reszta normalnie jak zawsze czyli rozbicie armii lub wybicie do nogi na normalnych zasadach.

2.Obrona wioski -Standardowy scenariusz ale:
a. na początku losują gracze kto będzie bronił a kto zdobywał. Rzut k6 ten kto wyrzuci najwięcej ten atakuje, ten kto mniej broni.
b. Dodatkowo w okolicy wioski będą rozstawione 3 studnie. Ten kto będzie atakował ma za zadanie oprócz atakowania wioski skazić te 3 studnie za które ma po 30 pkt. Czyli za 3=90pkt. A gracz broniący musi je bronić lub odkazić jeśli są zatrute. Jak wygląda skażanie i odkażanie? Mianowicie, gracz podchodzi i atakuje studnie która ma obrony 4. Jeśli mu się uda studnia jest skażona lub odkażona. Jeśli po czasie wioska należy do atakującego a na jej terenie nie ma żadnej wrogiej jednostki to gracz ma 100pkt Jeśli to samo się tyczy broniącego ma 100pkt. Gdy w wiosce nie ustoi żadna wroga jednostka.


Lista uczestników:
1. Paweł Grochal/Borsuk -Tarnów
2. Artek Makowski/Maku -Tarnów
3. Mikołaj Buryło -Tarnów
4. Mikołaj Litwora -Tarnów
5. Bartosz Woziwoda -Tarnów
6. Piotr "Libra" Sikora -Dębica
7. Marcin Puzon
8. Wiktoria Puzon
9. Zbyszek "Opos" Michta- Tarnów
10. Tomasz Krzemień -Tarnów

Uwaga! Wpisowe do turnieju to 10zł!
Dziś upływa termin zgłaszania rozpisek czekam na wasze meile.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group